ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

subota, 17.06.2006.

Prvo kratko putovanje nakon dva mjeseca pauze


SUBOTA, 17.06.2006.

Ujutro i tijekom dana:
Helex 0,5 mg (oko 8 ujutro)

Trebamo krenuti kod bake, a ja nervozna k'o pas, što od neprospavane noći, a što od straha što će biti. Znam – iracionalno – ali zato se i smatra poremećajem. Ništa od ostalih lijekova nisam uzela kako bih izbjegla extra nuspojave u danu kad mi zaista još i one ne trebaju.
Helex 0,5 mg (oko 11.45) + Helex 0,5 mg (oko 17.30)
Cjelodnevna uznemirenost, stalna prestrašenost, omaglica i poteškoće s vidom. Do bake smo vozili na smjenu tata i ja, iako je kilometraža zapravo smiješna i do prije dva mjeseca mi nije predstavljala nikakav problem. Nikako se ne mogu opustiti kod bake (živi na selu), unatoč tome što me njena kujica jedva dočekala i cijelu me oblizala od sreće što me vidi. Naravno da me to obradovalo, ali... nekako ne osjećam zadovoljstvo u stvarima koje su me prije veselile i ne mogu se opustiti da bih mogla u bilo čemu uživati. Čak me spopada i slabost i meka stolica uslijed nervoze. I blago drhtanje s povremenim nedostatkom zraka.
Oko 15 sati sam malo odspavala. Kreće i mučnina. Prilično je vruć i sparan dan.
Oko 19 sati krećemo natrag za Zagreb (izborila sam se za povratak isti dan jer me pomisao na još jednu noć poput ove protekle, no van kuće, ispunjava užasom). I dalje omaglica i smetnje vida. I, naravno, strah. Ipak vozim prvih nekoliko kilometara, no koncentracija mi ubrzo pada a omaglica i problemi s vidom uzrokuju mi dodatnu napetost, čemu pak slijedi ukočenost mišića a zatim i drhtanje, pa upravljač automobila prepuštam tati, no i to mi je dodatan stres jer je lošiji vozač od mene pa mi eto razloga i za dodatan strah. KATASTROFA!!!
Konačno smo se dokotrljali doma i malo sam se smirila. Ali osjećam žgaravicu.
Navečer:
Sulpirid sam danas potpuno preskočila (namjerno jer se bojim da mi ove nesanice i jak nemir uzrokuje upravo on), a uzimam
Zoloft 25 mg + Ranital 300 mg. Prije spavanja planiram i još Helex 0,5 mg u nadi da ću barem malo spavati.

Iako bih trebala biti sretna što je dan prošao koliko-toliko uspješno, ne osjećam ništa 'pobjedničko' osim neizvjesnosti po pitanju nuspojava i noći koja je preda mnom. Tim više što sam Zoloft uzela tek navečer.



PETAK, 16.06.2006.

Ujutro i tijekom dana:Helex 0,5+0,25+0,25+0,5 mg
Zoloft 25 mg ujutro
Sulpirid 50 mg (oko podne) – drugu kapsulu propisanu za danas nisam uzela jer mi je tlak niži i bez nje

Iako sam zaspala u sitnim satima, već prije 7 sati jutros sam se probudila. Pogledam na sat, legnem natrag i lagano drijemam, pa za sat vremena opet, pa opet... i dižem se oko 9.30, sva preplašena i uznemirena.
Cijeli dan sam doma i prilično se loše osjećam: konstantno povišena anksioznost i zabrinutost, drhtanje, omaglica, slabost, nedostatak zraka, potištenost radi pogoršanja stanja...
Roditelji poslijepodne bili na sprovodu od tatinog kolege – tražili su me da ih odvezem, ali jednostavno nisam mogla jer sam se jako loše osjećala. Kao i cijeli dan, uostalom. Vruće je.
Je li ovo sve posljedica uzimanja novih lijekova? U sub i ned uzimala sam samo Helex i osjećala se skoro normalno, a ovo jučer i danas je katastrofa.
Moji sutra žele ići kod bake (50-tak km od Zg) i žele da idem s njima jer misle da će mi koristiti. Ja baš i nisam za to, ali odbijam ih već duže vrijeme pa... Tamo me zadnji put (oko Uskrsa) zadesio prvi grozni napad panike nakon tri godine i užasno se bojim, iako tata kaže da će voziti (i toga se bojim jer vozi lošije od mene). Ostali bi preko noći. STRAVA je u mojim kostima.
Pomalo me hvata strah od izlazaka tijekom dana, dok su vrućine. Kad se vani smrkne (i zahladi) – meni svane sunce jer lakše dišem.

Navečer:
Helex 0,5 mg prije spavanja + Ranital 300 mg

Zaspala u ponoć, probudila se u 2 poslije ponoći – sva uznemirena, napeta, stegnutih mišića, preplašena – grozno. Ne znam što bi sa sobom, vlastita koža mi je tijesna. Ne mogu više izdržati i uzimam
Apaurin 2 mg – mama vidi svjetlo u sobi i dolazi leći k meni u krevet (baš freaky). Ona kraj mene drijema a ja kukičam. Da nije tragično, bilo bi smiješno. Oko pola 5 konačno mi se počelo zijevati pa sam zaspala, do pola 8 ujutro.

O čemu dalje želite čitati?

...

- 21:26 - Komentiraj/Vidi komentare (25) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor