ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

ponedjeljak, 03.07.2006.

Malo pozitive!


Danas sam učinila nekoliko pozitivnih stvari:

1.
Nazvala sam prijatelja nakon što se nismo čuli mjesec dana, a u tom periodu mu se nisam imala volje niti javiti na telefon kad je zvao. Predložio mi je zajednički odlazak na more s klincima na par dana (i on je rastavljen i ima dvoje klinaca koji žive s njegovom bivšom suprugom, ali se s klincima redovito druži, za razliku od mog bivšeg koji se nije javio već 10 godina a o alimentaciji da ne pričam iako presuda o razvodu postoji i pravomoćna je već 7 godina) – jako me iznenadio taj prijedlog ali nisam mu imala srca odmah reći da se zaista osjećam bolesno i nisam spremna na tako nešto (jednostavno osjećam strah od izlaska od kuće, a kamoli odlaska na more s nekim s kim nisam previše bliska i tko ne zna sve ove moje 'mračne' tajne). S druge strane, nešto mi ne da mira... možda jednom u životu trebam početi i riskirati i poduzimati nešto umjesto da samo sjedim i čekam. No, nekako nije moj tip... Možda samo na prijateljskoj bazi... Ali i to je prilično površno, barem do sada... Ne znam.

2.
Nazvala sam i prijateljicu nakon godinu dana – krajem razgovora čak me tražila savjet u vezi svog supruga s kojim je trenutno u svađi (ovo je bilo zaista iznenađujuće, da netko od mene, u ovakvom stanju, traži racionalan savjet, a ja sama patim od iracionalnih strahova – ironično, zar ne!?). Draga cura i mislim da sam joj dala dobar savjet – tolerancija i pokušaj da spor okrenu na zafrkanciju. Iznenađujem sama sebe :-) Ipak, nisam joj spomenula ove svoje psiho-probleme.

3.
Čula sam se s prijateljem koji me zvao i prije par dana, dok sam krepavala u virozi i konstruktivno razgovarala, čak i o svojoj nedavnoj ideji o pokretanju obrta (dok me nije depra ovako skršila), a on se jako zagrijao za tu ideju i jako, jako mi želi pomoći. On donekle zna neke moje poteškoće još od samih početaka, ali naravno, ne zna sve.

4.
Nazvala sam kolegicu u firmi i prodiskutirala aktualnosti vezane uz posao. Nešto sam i radila doma za firmu, doduše ne previše, ali i malo je dovoljno za početak. Mislim da ona o mojim poteškoćama nešto sluti, ali nije sigurna a ne usuđuje se previše pitati. Inače jako draga cura, prepuna intuicije i dobra srca. Da nismo u poslovnoj vezi, vjerojatno bi bile super frendice. (Nekako oduvijek dijelim kolege s posla od prijatelja.)

5.
Dogovorila termin za razgovor s psihologom radi psihoterapije (petak, 07.07.2006.), najprije individualne, a kasnije grupne.

6.
Malo se bavila sitnijim kućanskim poslovima.

7.
Igrala se s kćerkicom - pravile smo figurice od glinamola.

8.
Posjetila blogove svih onih koji su komentirali moje postove. mah

9.
Predzadnje ali ne i manje važno – oprala sam kosu (nakon skoro tri tjedna!!! – inače ju perem jednom tjedno, ali do sada nisam imala volje ni snage ni želje ni interesa) i sredila frizuru, lice i obrve

10.
Zadnje, ali slatko – bila sam u polusatnoj šetnji, doduše u pratnji mame i kćeri ali zato bez simptoma panike, slabosti, vrtoglavice... koji su donedavno bili tu.

Zašto su te stvari pozitivne za mene? Zato što sam se u posljednje vrijeme, otprilike mjesec-dva, potpuno zatvorila i izolirala od ljudi, a to je ono što najmanje želim. A kad me viroza bacila u krevet, mislila sam da je kraj svijeta i bila užasno depresivna i nemirna, pa sam tako i završila u bolnici kod dežurnog psihića u nedjelju (tj. jučer). A i svaka sitnica je za mene korak naprijed i vrijedna mi je spomena.

Ah, da, i spavala sam cijelu noć uz samo jedno kratko buđenje. Nakon nekoliko neprospavanih noći ovo je bilo... wow
A malo sam se i smijala yes

E, sad se pitam je li sve ovo gore posljedica novih lijekova (Sulpirida, možda?) ili me samo viroza popustila, kao što me popustilo i negativno djelovanje Zolofta...? Vrijeme sigurno nije pozitivno utjecalo jer nebo cijeli dan visi, a kiša pomalo sipi tako da djeluje prilično depresivno (doduše i to više volim od vrućine). Hmmm.... Zapravo, nije bitno. Bitno da se nešto pozitivno događa. Nadam se da će sutrašnji dan biti barem jednako ovako aktivan i pozitivan, a možda još i bolji, pa zatim i slijedeći, i onaj iza...

Jedino što mi trenutno stvara nelagodu je pomisao na povratak u ured – moram sjediti na jednom mjestu čak i ako nemam nikakvog posla, a to je prilično često, i dovodi do ludila (ili možda ovoga što su kod mene označili šifrom F41.2 odnosno F40.9?) :-).

Terapija: Seroxat 20 mg (1/2 tbl.), Sulpirid 50 mg (2 kapsule), Helex 0,5 mg (3 tbl.)

O čemu dalje želite čitati?

...

- 20:48 - Komentiraj/Vidi komentare (5) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor