ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

nedjelja, 16.07.2006.

Dan po dan


16.07.2006. NEDJELJA

Krasan je dan, sunčan s ponekim oblačkom, vjetrovit i ne prevruć (oko 27 stupnjeva). Baš po mom ukusu. I dok sam proteklih dana još kako-tako dane donekle ispunjavala, danas me obuhvatila totalna bezvoljnost i apatija. Ne da mi se ništa raditi, ništa mi nije dovoljno interesantno. Osim stalnog grickanja i prežderavanja. Rado bih to pripisala PMS-u, ali ovaj mjesec sam ga već 'odgulila' tako da razlog vjerojatno leži negdje drugdje. A ta me bezvoljnost malo zabrinjava. Ne da mi se čak niti piskarati po računalu, što inače volim. Ipak sam se prisilila sjesti za PC i napisati par riječi, još pomalo pospana od popodnevnog odmora koji mi već pomalo ulazi u svakodnevnu rutinu – otprilike sat vremena, najčešće oko 17 sati (inače legnem oko 00.30 i dižem se oko 09.00, što bi mi zapravo trebalo biti dovoljno), uz nezaobilazno lupanje srca i drhtanje kad se probudim.
Posljednjih dana uglavnom sam intenzivno radila na udžbeniku, smjenjujući ga povremeno šivanjem hlača (jednih te istih, naravno :-). Danas je nedjelja, dan kada se ne šiva i to mi jako nedostaje. Pomalo sam prošlih dana nešto i prevodila za firmu, a odvažila sam se tu-i-tamo sjesti za volan i provozati par kilometara, uglavnom u pratnji, a navečer, kad zahladi, odlazim u kraće šetnje, ponekad s mamom i kćerkicom, a ponekad i sama s malenom. Drhtanje je u takvim situacijama moj stalni pratilac, a i povremena omaglica, uz konstantno povišenu anksioznost.
U petak sam bila na psihoterapiji (drugi termin kod prof. S.M.) i skoro se skljokala u čekaonici, što od vrućine i nedostatka svježeg zraka, a što od straha. Jednostavno me nekakav čudan, meni dosad nepoznat osjećaj, prošao od glave do pete, kao da mi nešto skenira tijelo i moju svijest odvaja od mene i okoline. Jako sam se preplašila, iako je mama bila sa mnom, brzo sam potražila stolicu i natrpala usta bombonima i vodom. Jedva sam ustala sa stolice kad sam trebala ući u ordinaciju. Priče koje sam čula na hodniku od tamošnjih djelatnika nisu mi nimalo pogodne: jedna doktorica telefonom je provjeravala prijem u bolnicu jedne svoje pacijentice koja je tijekom dana pokušala samoubojstvo rezanjem žila, druga je na hodniku opisivala svoj osjećaj slabosti i nizak tlak koji joj je maloprije izmjeren dok je treća jurila hodnikom (mislim da je med. sestra) u potrazi za sokom, uz poluglasno promrmljane riječi: „Srušit ću se...“ Pa, zašto bih ja bila iznimka – pozlilo tada i meni. Psihologici sam tijekom razgovora priznala da sam htjela zbrisati iz čekaonice, no već me bila vidjela pa kad sam krenula razmišljati kako bih je nazvala i ispričala se nisam mogla naći opravdan razlog odlaska, a i slijedeći put bi mi vjerojatno bilo isto tako, pa sam ipak odlučila ostati. I, ako treba, srušiti se.
Jučer sam se ošišala i obojila kosu, jer već je bilo zaista krajnje vrijeme. Izrast mi je već bio oko 5 cm. Ispalo je dobro ali mi nije popravilo raspoloženje onoliko koliko sam očekivala.

Terapija: 20 mg (1 tbl.), Sulpirid 50 mg (2 kapsule), Helex 0,5 (3 tbl.)

O čemu dalje želite čitati?

...

- 18:55 - Komentiraj/Vidi komentare (5) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor