ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

srijeda, 19.07.2006.

Ljubav... i konflikti


Primijetila sam da sam zadnjih par dana nešto nemirnija nego inače. A mislim da znam i zašto. Naime, nakon mog posljednjeg razgovora s psihologicom u petak malo sam razmišljala o svojoj prošlosti i eventualnim problematičnim područjima i – prisjetila se jednog događaja s početka 1995.g. nakon kojega mi je sve nekako krenulo nizbrdo. I dok sam ga se prisjećala, srce mi je počelo lupati, tijelo treperiti a vid mutiti.
Evo što je bilo: godine 1993. upisala sam fakultet, bez ikakvih problema jer sam uvijek bila među najboljim učenicima. Tu sam upoznala divnog dečka (Ž.Z.) i početkom 1994. godine smo prohodali. Bio je nježan, pažljiv, ljubazan, prijatelj... sve što sam ikada željela i trebala. To je bila ljubav bez granica, divna i neponovljiva. Savršeno smo se slagali, jednako mislili, čak su nam i asocijacije bile identične. Bili smo kao jedno. S njim sam prvi (i zadnji) put otišla sama na more, provela rajskih sedam dana koji su se nastavili i u Zagrebu. No, s vremenom sam, pretpostavljam, počela tražiti da provodimo sve više i više vremena zajedno, što se pak njegovoj majci nije sviđalo – opsesivno je tražila da joj se svaki čas javlja a ako ne bi nazvao, govorila mu da je mogla umrijeti a da joj se on ne javi. Otac mu je umro otprilike 7 godina prije no što smo se upoznali, tako da je uz majku bio izuzetno vezan i takve njezine riječi jako su djelovale na njega. Početkom 1995. godine, nakon 9 mjeseci bezgranične ljubavi, jednostavno me, iako sa suzama u očima, napustio. Kratko prije toga uhvatila sam ga u povećoj laži i predbacivala mu to. Tada mi je to bilo neshvatljivo: govorio mi je da me voli, i da je upravo to idealan trenutak da prekinemo jer on 'više ne može'. I dan danas mi je to neshvatljivo. Mislim da ga nikada nisam do kraja preboljela. Danas ga vjerojatno idealiziram više no što on zapravo i jest bio savršen i svjesna sam da bi bilo dobro da se prisjetim i njegovih negativnih strana. Tri dana sam plakala, a roditelji su na to odmahivali rukom i smijali mi se. Stoga sam se potrudila ne iskazivati svoju žalost i bol i prigušeno to preboljeti. Danas mi se čini da nisam uspjela u potpunosti i mislim da upravo taj prekid predstavlja moj neriješeni unutarnji konflikt. Otada se bojim nekoga previše zavoljeti iz jednostavnog straha da me opet ne povrijedi, a naročito se bojim gubitka osoba koje volim.
Uglavnom, brže-bolje mi je bivša školska kolegica našla povremeni honorarni posao kako bih malo zaboravila na svoju tugu i pomalo sam počela zapostavljati fakultet, što radi posla, a što radi tog bivšeg dečka jer sam ga izbjegavala. Tako sam i prekinula studij. U međuvremenu sam upoznala i svog sada već bivšeg supruga i neplanirano zatrudnjela s njim već nakon nekoliko mjeseci hodanja. Nisam ga voljela niti upola toliko koliko Ž.Z. ali sam se ipak (sada priznajem pomalo nevoljko) udala za njega i kako mi je trbuščić rastao, ja sam se sve više povlačila u sebe. Nepunih tri tjedna nakon što sam rodila, 1996.g., 'pobjegao' je kući (kratko vrijeme prije poroda i poslije toga živjeli smo kod mojih roditelja, tj. ja sam više živjela a on dolazio jesti i prespavati, ostatak vremena provodio je ili na poslu ili vani, s lošim društvom propalica). Bilo mu je teško dodati mi čašu vode, a briga o djetetu za njega je bila i ostala nepoznanica. Nakon toga još smo se kratko viđali jer je povremeno došao posjetiti dijete, a mene je pak poslije posla dočekivao ispred zgrade firme i pratio automobilom. Godine 1999. konačno smo se i službeno rastali i od tada mu nema ni traga ni glasa. Njegovi roditelji se za Božić i maleckin rođendan sjete nazvati, a i oni su imali prste u našem razlazu, naročito majka, tako da me ti kontakti samo uznemiruju. A od alimentacije niti 'A'. Moram priznati da ga potajno mrzim, ali pokušavam to sakriti od kćerke jer želim da sama izgradi svoje stavove, bez mog utjecaja, barem po tom pitanju.
Poslije toga imala sam nekoliko kratkih i površnih vezica ali onakvu ljubav kakvu sam doživjela 1994.g., s 19 godina, nikada se više nije ponovila. A silno bih to željela, da me netko zavoli i da mu ja mogu dati svoju ljubav, u potpunosti i bezuvjetno. Oko sebe sam izgradila visoke zidine koje me štite od bilo kakve povrede izvana. A mislim da je to loše i da mi donosi više štete nego koristi. Eto, sad kad sam to istresla 'na papir' malo mi je lakše. Smatram da na tome moram još puno raditi, ali ne znam što niti kako. Valjda bi mi psihoterapija trebala pomoći.

Maloprije sam maleckoj mjerila temperaturicu, ima 38,7. Što li je sad pak njoj? Tuži se na blagu bol ispod desnog uha, ali ništa nije otečeno. Dovraga, nikad mira!!! A jutros je kod nas bila mamina sestra sa svojih dvoje klinaca i krasno su se igrali, makar sam ja bila malo uznemirena, ali drago mi je da se malena zabavila. A sad bolesna... Kvragu, hoće li ikada i meni svanuti sunce!?

O čemu dalje želite čitati?

...

- 14:17 - Komentiraj/Vidi komentare (4) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor