ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

ponedjeljak, 26.06.2006.

Pita doktor gdje me boli


26.06.06. PONEDJELJAK

Ujutro - Dr. opće prakse – jačina simptoma 4-5 (0 – najlakše ili ništa, 5 – najjače)
06.40 Xanax SR 1 mg + Helex 0,25 mg

Probudila sam se u 05.30, pojela Nutellu po kruhu i popila mlijeko. Već me hvata blaga mučnina. ALI TO ME NIJE SPRIJEČILO DA ODMAH UJUTRO POGLEDAM VAŠE KOMENTARE I MALO SI PODIGNEM MORAL!!!
U ambulantu stižem desetak minuta prije 7 sati, ispred mene već 6 ljudi, a unutra kao u plinskoj komori. Mama mi ostaje čuvati red a ja izlazim van na zrak. Nakon nekih 30-tak minuta, meni beskrajno dugih i napetih, mama izlazi po mene jer sam uskoro na redu. Već pred ulazom u zgradu ambulante počinjem povraćati. Zapravo, samo slina, ali želudac mi je u nosu. Vraćam se natrag sjesti u auto i molim mamu da me pozove kad budem ja na redu. Tako je i bilo. Doduše u tom momentu me i mučnina malo popustila (ubacila sam voćni bombon u usta) pa sam nekako oteturala do ordinacije. Pita me doktor gdje me boli. 'Ma, ne boli me! Boljelo me dok nisam počela piti Ranital, sad mi se samo povraća.' Prepipava mi trbuh i sve izgleda OK. Pitam ga što da radim sa Zoloftom jer mi se od njega strašno pogoršalo. Kaže da on obično počne djelovati nakon 20-tak dana i da se strpim još tjedan dana, ali da dozu koju sam sinoć propustila popijem odmah poslije kontrole, što sam i učinila. Kaže još: 'Vidim da si sva usplahirena'. E, stari moj, a tek da me vidiš bez Helexa... (mislim si) Spominjem mu i da sam morala udvostručiti dozu Helexa otkad sam na Zoloftu, i pitam smijem li to? Kima glavom u znak odobravanja. Kao da sam pitala za vitamine. Uglavnom, ponovno kontrola kod njega krajem tjedna.
U napadu zadovoljstva relativno uspješno obavljene obveze, odlazim u prvi obližnji dućan s tehničkom robom i kupujem klima-uređaj. U dućanu uključena klima, a meni vruće. Grabim prvi katalog i mašem njime ispred lica k'o mahnita. A tek je 8 sati ujutro. Za danas i sutra su najavili do 35°C. Pa tko živ... Trgovac odlazi u skladište po klimu a ja na drhtavim nogama sva nervozna čekam 5 minuta koje izgledaju kao 5 sati. Jedva čekam da platim i izađem i idem kući. Najradije bih mu ostavila karticu pa nek' si naplati koliko hoće, samo da mogu zbrisati van. Ali, evo i to sam preživjela, dopremila klimu doma i telefonom dogovorila montažu za preksutra popodne (ako mi se posreći i drugi klijent otkaže, moglo bi biti i sutra ujutro; ali, iskreno, smatram da nisam baš te sreće).
Zovem firmu jer su me zamolili da danas dođem obaviti jedan telefonski razgovor, da ih obavijestim da nisam u stanju doći i da dotičnoj osobi daju moj broj mobitela pa ću to riješiti od kuće. Za sad je to OK, ali plaće još uvijek nema. Vidjet ćemo.
08.00 Zoloft 1 tbl. (50 mg) + 10.40 Helex 0,25 mg


25.06.06. NEDJELJA

Cijeli dan – doma – simptomi 4
Zašto ne mogu kao svi normalni ljudi izaći van a da me noge drže i da mi se ne vrti? Zašto već danima živim na turbo posoljenim komadićima kruha ili žemlji, polovicama banane i vode? Tu i tamo pojedem neku sitnicu mimo ovog 'protokola'. Imam osjećaj stalne gladi u želucu, a kad vidim hranu, nemam apetit. Čudno... Čak sam i cigarete i kavu smanjila jer mi je muka od toga. Kutiju cigareta imam po 4-5 dana a šalicu Nesice ne uspijem popiti u jednom danu.
I naravno, već uobičajeno titranje pred očima se vraća. Ventilator je stalno pored mene, no obično začepim vatom ono uho koje je okrenuto prema ventilatoru jer sam prošlo ljeto tako dobila upalu uha, a i donji dio nogu pokrijem majicom jer mislim da sam ih prehladila pa mi se zato grče mišići. Sa kćerkicom skoro cijeli dan pletem filofun vezice i radimo privjeske za ključeve. I strepim pred sutrašnjim danom i duuugim zatvorenim mračnim hodnikom što se zove čekaonicom u mojoj područnoj ambulanti (baš moj doktor je u dnu tog hodnika) u kojoj uopće nema zraka a temperatura k'o kod mene doma. A ventilacije nema.
Ranital 300 mg
UKUPNO TIJEKOM DANA: Xanax SR 2 mg / Helex 1 mg (Zoloft sam danas namjerno propustila, vidjet ću što će mi sutra reći doktor)



24.06.06. SUBOTA

Cijeli dan – doma – simptomi 4
Fuj, fuj, fuj. Ujutro me još u krevetu zgrabio grč mišića u listu desne noge. Da li od ventilatora koji mi stalno puše u mene? Ili od lijekova? Cijeli dan sam doma, sva usplahirena, nemirna, splašena, vruće mi je, jedva dišem... Popizdit. Nisam se u stanju ničega pametnog primiti da bi skrenula pažnju. Maksimum mi je spremanje kreveta i brisanje suđa, opet uz nezaobilazni ventilator U mojoj sobi je stravično vruće (soba je sa zapadne strane, a ujutro oko 8 sati je u njoj 29-30°C – uopće se ne ohladi preko noći – preko dana je 31°C). Ostatak vremena kukičam nešto čemu još nisam našla primjenu. Moram pod hitno kupiti klimu. A kako kad ne mogu niti izaći? Možda preko on-line shopa? A montaža? Jooooooj...
Ranital 300 mg
UKUPNO TIJEKOM DANA: Xanax SR 2 mg / Helex 1 mg / Zoloft 1 tbl. (50 mg)

O čemu dalje želite čitati?

...

- 11:03 - Komentiraj/Vidi komentare (4) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor