ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

srijeda, 28.06.2006.

Stigla klima!


Još jednom topli pozdrav svima, veliko hvala na podršci i e-mailovima!


28.06.06. SRI

Cijeli dan sam doma – simptomi 4
Koristim blagodati novougrađene klime i ostajem povraćati u domu svome. (A i kamo bih inače?) Doduše samo jutros sam povraćala, ali i večer mi je već na rubu, sa želucem na krivom mjestu. Ujutro mi je tlak pao na 100/70 (titranje pred očima, vrtoglavica...) i hvata me jaki strah. Zovem svoju psihijatricu da je pitam šta da radim, kaže: „Povisite Helex, do max 2 mg, uz Xanax SR“. Ali od toga mi pada tlak. „Pijte puno tekućine“, kaže ona. A od toga mi se povraća. No, kaže da se i kod pada tlaka može povraćati. I šta sad? Ništa. Kaže ona da dva-tri dana izbacim Zoloft, a da ona ide na godišnji. Jebi ga. Snađi se sam, kao i obično.
Ali danas sam čak i malo radila za firmu (ne puno, oko sat vremena, ali ipak...) Ostatak dana povlačila sam se po stanu i gledala na sat čekajući kad mogu popiti slijedeći Helex. Uglavnom, cijeli dan sam neka napeta i splašena i nešto mi se manta u glavi. I naravno, muka mi je. (Čini mi se da mi je malo jače mučno kad popijem Xanax SR – s postepenim otpuštanjem.)
UKUPNO TIJEKOM DANA: Xanax SR 2 mg / Helex 1,25 mg


27.06.06. UTO

Cijeli dan sam doma – simptomi 5
Od lijekova sam danas popila nešto više Helexa odnosno Xanaxa, ali ne znam točno koliko se toga zadržalo poslije povraćanja ujutro i na večer.
Uglavnom, u 10 došli majstori da ugrade klimu, a mene onda zgrabila panika (netko nepoznat, u tri živa hodajuća primjerka ušao je u moj dom i raznovrsnim strojevima narušava moju intimu i mir!) da sam mislila da ću umrijeti na kauču iako sam bila u drugoj sobi s kćerkicom (na plus 32 stupnja). A ona pak cijelu noć od sinoć povraća i ima temperaturu, tako da smo na smjenu dodavale jedna drugoj lavor i vlažnu gazicu i ostale 'rekvizite'. Niti do WC-a nisam mogla otići koliko sam bila slaba i drhtava već me mama odvela. Nakon određene doze dodatne Xanax-a (nemam pojma kolike, negdje oko 1 mg) odjednom mi panika nestaje i oko 13 sati pijuckam piće s majstorima, točnije njima trojicom, šalim se i pregovaram o cijeni i plaćanju s njihovom gazdom putem mobitela itd. Samu sebe ne prepoznajem. I uspješno ostvarujem što sam si zacrtala – platiti gotovinom, bez računa (dakle i bez PDV-a) – i dobiti pisano jamstvo za izvedene radove! Sva sam si ponosna na sebe – sve do navečer kad sam povratila sve i svašta. Valjda posljedica dnevnog stresa. I 'nagle promjene' temperature u stanu – sa 32 na 28!

O čemu dalje želite čitati?

...

- 21:44 - Komentiraj/Vidi komentare (9) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor